Do pobrania

Blog - publikacje i poradniki

Kreatywne maty sezonowe

14 marca 2017 godz. 17:17

Kreatywne maty sezonowe

Maty wejściowe - poza standardowymi zadaniami - można wykorzystać do osiągnięcia efektu marketingowego i sprzedażowego. Choćby w kontekście wydarzeń sezonowych.

W marketingu wszystkie chwyty są dozwolone. Aby uzyskać pożądany efekt dobrze jest sięgać po rozwiązania mniej typowe. Na przykład – maty wejściowe z kreacjami sezonowymi, nawiązującymi do konkretnych wydarzeń.

 

 

O wyższości świąt Wielkiej Nocy…

W ciągu roku mamy kilka okazji, żeby wykorzystać ciekawe, kreatywne maty wejściowe. Najważniejsze z nich są oczywiście święta. I nie ważne, czy chodzi o Wielkanoc, Boże Narodzenie, czy długi majowy weekend - niemal zawsze wiążą się one z "runem na sklepy". Dla wielu firm to czas żniw, dlatego przygotowują się do niego szczególnie uważnie.

Budowanie nastroju można zacząć już od wejścia. Umieszczenie odpowiedniej maty wejściowej, z nadrukiem nawiązującym do świąt może nakierować myśli kupujących na prezenty, albo... szykujących się na otwarcie sezonu grillowego.

Nie można mimo wszystko zapominać o innych okazjach. W końcu na Wielkanoc także można rozdawać prezenty, a i gotuje się sporo. Długie letnie weekendy także są ważne, szczególnie w sklepach, które oferują różnego rodzaju wyposażenie biwakowe czy turystyczne.

                      
                                                    related

Wydarzenia, wydarzenia

Tu przechodzimy do kwestii wydarzeń, eventów istotnych z punktu widzenia wybranych przedsiębiorstw. To już nie działanie B2C w rozumieniu handlu detalicznego, ale bardziej przemyślana strategia polegająca na świadomym budowaniu wizerunku. Wykorzystać można niemalże wszystko, począwszy od uruchomienia sprzedaży nowego modelu samochodu, po rocznicę założenia firmy.

Taka mata może pokazywać odwiedzającym siedzibę firmy najważniejsze cechy oferty, ale też podkreślać wartości ważne dla przedsiębiorstwa. Może nawiązywać do misji lub po prostu wywoływać pozytywne skojarzenie.

Dla odwiedzających organizację właściwa mata na podłodze będzie znakiem, że firma czy instytucja bierze na poważnie swoich klientów i traktuje ich jak partnerów.

 

Promocje i inne akcje

To samo dotyczy promocji. Jeśli chcemy zwrócić uwagę klienta na konkretną ofertę nie ograniczajmy się jedynie do ulotek czy umieszczenia informacji na szybie. Należy zadbać o to, aby ta okazyjna oferta leżała u jego stóp.

Maty wejściowe to dobry sposób na osiągnięcie tego celu. Ponieważ są nietypowe, mogą zwrócić uwagę odwiedzających dane miejsce osób. W ten sposób będzie można przekazać pożądaną informację efektywniej, w szczególności klientom zapatrzonym w swoje smartfony. I o to przecież chodzi.

 

                                                  related

 

Maty na miarę!

Nie każdy jest świadomy, ale produkcja mat - podobnie jak innych materiałów promocyjnych - może być realizowana z uwzględnieniem zuepełnie indywidualnych wzorów. Nie tylko rozmiar, czy kolor, nie sam zwrot "Promocja" ale dowolny tekst, czy nawet wielkolorowa grafika - to wszystko można z powodzeniem umieścić na w pełni funkcjonalnej macie. 
Jeśli chcieliby Państwo zrealizować własny pomysł na matę promocyjną, zapraszamy do konktatu z zepołem Techem - doradzimy, opowiemy o technologii produkcji i razem przygotujemy najlepsze rozwiązanie, które będzie wspierać rozwój biznesu.

 << Wróć do spisu artykułów